Sunday, November 30, 2008

aooooooleu

17 comments:

Unknown said...

let x=x

Silviu Costinescu said...
This comment has been removed by the author.
Silviu Costinescu said...

hai ca te-am linkat si io
http://prozacforangels.ning.com/

dai din ce in ce mai misto voinicule!
ura!

Alexandra Albu said...

foarte misto!

Andra said...

deci trebe sa vii si in cluj, ca sa infrumusetezi orasul:)

Anonymous said...

salut , imi plac foarte mult desenele tale ,
...doar de bine~~!

Diana GreƱo said...

I would be so so happy if you came to Patio Las Maravillas and paint something for us

http://patiomaravillas.net/node/2

From Madrid, someone who likes very much the mood of your paintings

have a sweet and nice day

noshiju said...

hel o
m bucur sa t gasesc aici
cum es pe unde umbli

CHILL said...

ce zici de un schimb de linkuri?? ai fii interesat? :D

Anonymous said...

bun articol :) nota 10 :)


am shi eu o intrebare !! nu vrie sa facem schimb de bannere:-?? sau de linkuri !!

contact yahoo id : mandeea_deejay ! plzz

Anonymous said...

bun baiat, faci frumos! da-mi add pe iahu pliz "alexfiloteanu" sa te mai intreb si eu lucruri. cheers

k said...

excelente
buenos colores...
from

tokio-podesta-madrid

BMD said...

frumos desen te astept si pe blogul meu

CHILL said...

hey! am observat k au aparut desene deale tale prin tm...daca esti prin timisoara ar fi tare sa iesim impreuna sa mazgalim :D reply if interested :)

Unknown said...

salut alin sunt de la arhitectura, nush daca ma tii minte dupa nume dar sigur dupa moaca :)) nah am lucrat ceva togheter in anul unu la ardelean la istoria artei :))... de acolo te stiu... in fine... ideea e ca acu organizam in d'arc niste intalniri saptamanale unde se prezinta chestii si sunt f misto si nah, ne-ar fi placut mult daca ai putea sa vii sa iti prezinti marfa.. munca :) si cel mai misto ar fi altceva, facem acum pe albaiulia un manifest urban pe 15, 16, 17, 18 o sa iti trimit un link, o sa blocam o sectiune din strada cu doua panze si lumea va fi obligata sa treaca prin spatiul delimitat de noi ca sa traverseze iar acolo surpriza or sa fie tot felul de chestii si fiindca e street manifest si tu esti de-al strazii ar fi misto sa iesi la iveala daca esti prin tm... scuze de mesajul f lung.... las o adresa de mail si sper sa reusesti sa citesti tot mesajul si mi-ar place enorm sa vii aliniulianbalaj@yahoo.co.uk

Unknown said...

http://asociatiadela4.blogspot.com/search/label/manifestare%20urbana
nah ce-i si mai misto si e legat direct de tine e calcanul care are un happy de-al tau cred si pe care o sa proiectam un film cu imagini bine alese de la revolutie fi montat de tutu de la sinopsis impreuna cu stefan lucut si eugen neacsu parca o sa fie misto ar fi fain sa te bagi si tu... pe 16 baietii de la aoleu teatru de garaj o sa aiba o piesa.. spalatorul de creiere si unul din ei o sa stea sus pe acoperis si vor fi in jur de o suta de oameni intre panze care il vor imita... etc ar fi misto sa vii si tu cu ceva

marul said...

am inteles . tu esti doar cu imaginile . vorbele sunt in alt ... film .